Terug naar alle evenementen

He Jij Daar: Workshop

• CBK Zuidoost 35 Heesterveld Amsterdam, NH, 1102 SB Netherlands (kaart)

De deelnemers gaan gedurende vier workshops in de herfstvakantie onder begeleiding van kunstenaars creatief aan de slag. Met onder andere potloden, polaroid foto’s, audio recorders, muziekinstrumenten en input van de kinderen uit de andere buurt zullen ze hun onderzoek omzetten naar een collectief kunstwerk:
Een boek met een bijpassend muziekstuk. Na de workshopreeks is het tijd voor een feestelijke
presentatie aan de buurt!
Klik hier om het resultaat van vorig jaar te bewonderen

Voor wie?
De workshops zijn voor kinderen van 8 t/m 12 jaar, uit de Vogelbuurt/Noord of de H-buurt/Zuidoost.
Je mag ook meedoen als je bij deze buurten in de buurt woont. Deelname is € 1,- per workshop, maar als je alle vier de workshops volgt krijg je je bijdrage weer terug!

Onderzoeksteam Amsterdam-Zuidoost, H-buurt
17, 18, 19 en 21 oktober 2022
Alle vier dagen: 10:00 - 11:45
Locatie: CBK Zuidoost, Heesterveld 35

Ben je gelijk enthousiast? Stuur dan een mail naar: info@stichtingmuziekstraat.nl.
Vooraf aanmelden is aan te raden, er is maar beperkt plek. Voor meer informatie: www.stichtingmuziekstraat.nl

Vorige
1 oktober