Terug naar alle evenementen

Brakkie Monster Radio: The Future

• Stichting Het Baken 18 Avenhornstraat Amsterdam, NH, 1023 TS Netherlands (kaart)

Doe mee met een serie elektronische muziekworkshops waarin twee verschillende generaties Amsterdammers - kinderen (6-12 jaar) en senioren (60+) een muzikale uitwisseling aangaan en samen een muziekplaat over Amsterdam-Noord maken voor de toekomst!

Onder begeleiding van kunstenaars en muzikanten leer je instrumenten kennen als synthesizers en drummachines en krijg je een kijkje in de wereld van het opnemen van muziek. Aan de hand van een gesprek over grote en kleine levensvragen en toekomstvisioenen gaan we in de muziekworkshops aan de slag om die verhalen te vereeuwigen op een echte vinylplaat, die alle deelnemers na afloop zullen ontvangen.

Meedoen?

• Deelname is gratis

• Je hoeft alleen je stem en je verhalen mee te nemen, de instrumenten en microfoons neemt de Muziekstraat mee in een draagbare opnamestudio.

• De workshops voor senioren vinden plaats bij het Baken en de Modestraat.

Het Baken:

Woensdag 2 en 9 oktober van 13:00 tot 14:00