Terug naar alle evenementen

Mixtape Club: Jong gehoord, grijs gedraaid

• Twiskehuis 2 Watermanstraat Amsterdam, NH, 1033 AN Netherlands (kaart)

De leden van de Muziekstraat gaan langs drie verschillende locaties van dagbestedingen en verzorgingstehuizen voor ouderen. Per locatie vinden drie bijeenkomsten vol muziek, verhalen en beweging plaats.

Welke plaat heb jij echt grijs gedraaid en met welke muziek begin je het liefst je dag?

Voor muziekliefhebbers zijn herinneringen onlosmakelijk verbonden met de muziek die zij luisteren. Bij de Mixtape Club leren we elkaar beter kennen door muziekcollecties en de verhalen die erachter schuilen met elkaar te delen. Vervolgens gaan we dansen op de muziek die doet denken aan een eerste liefde, meezingen met dat ene liedje dat je zo weer terug brengt naar het thuis van vroeger, en spelen we live muziek die voor jou belangrijk is geweest.

2 oktober

Brakkie Monster Radio: The Future